Obec Blatno
Blatno

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

3. Pojmenování (název) životní situace

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

4. Základní informace k životní situaci

Zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, umožňuje právnickým a fyzickým osobám požádat o zapsání jejich sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek (dále též "CES") vedené na Ministerstvu kultury. Po provedení zápisu je sbírka chráněna podle citovaného právního předpisu. Pro jejího vlastníka z toho vyplývají práva a povinnosti.
Centrální evidence sbírek je veřejnosti přístupným informačním systémem, který je zveřejněn na internetových stránkách Ministerstva kultury, na nichž je možné shlédnout všechny platné zápisy sbírek.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zapsání sbírky do CES žádá právnická nebo fyzická osoba, která je jejím vlastníkem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Zašlete písemnou žádost o zapsání sbírky do CES poštou na adresu příslušného úřadu (osobní návštěva není nutná).

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte žádost o zápis do centrální evidence sbírek.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

K podání žádosti slouží tiskopis "Žádost o zápis do centrální evidence sbírek podle § 3 odst. 2 věty druhé a § 17 odst. 2 zákona č. 122/2000 Sb.", jehož vzor je uveden ve vyhlášce č. 275/2000 Sb., kterou se provádí zákon o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (část B).
Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost se vyřizuje v obecné lhůtě a po projednání žádosti v Radě pro centrální evidenci sbírek, která se schází zpravidla 2x ročně.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Překlad (translations)

Akce v regionu

Aktuální akce dle výběru

Regionální informační portál

Finanční arbitr - info pro občany

Rychlý kontakt

Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno

Telefon/fax: 474 625 839

E-mail:  
uradblatno@centrum.cz

ID adresa: 92haqxs

Starostka:
Iveta Rabasová Houfová

Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807

č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300

IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807

podrobný kontakt-klikni zde

Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17

Počítadlo návštěv

Návštěvnost:

ONLINE:3
DNES:55
TÝDEN:1717
CELKEM:1186359

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download