Obec Blatno
Blatno

Zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku

3. Pojmenování (název) životní situace

Zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku

4. Základní informace k životní situaci

Na základě žádosti o zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku, nebo z moci úřední vydá Ministerstvo kultury rozhodnutí o zrušení nebo nezrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Návrh na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku může podat vlastník kulturní památky nebo právnická osoba, která na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku prokáže právní zájem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Předmětem řízení je zjištění, zda pro zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku existují mimořádně závažné důvody.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Písemný návrh na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku (včetně příloh) můžete podat sami nebo ve spolupráci s příslušným orgánem státní památkové péče a s Národním památkovým ústavem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Návrh na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku musí obsahovat:

  • název kulturní památky a rejstříkové číslo v Ústředním seznamu kulturních památek,

  • umístění a bližší určení kulturní památky,

  • vlastnické vztahy,

  • zdůvodnění žádosti,

  • informativní fotografie.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty vyplývají z § 71 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Účastníkem řízení je vždy vlastník kulturní památky, a dále i oprávněný žadatel o zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku.

Žadatel může podání učinit sám nebo ve spolupráci s příslušným orgánem státní památkové péče (krajským úřadem, obecním úřadem obce s rozšířenou působností) a s Národním památkovým ústavem.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Žadatel může být Ministerstvem kultury požádán o doplnění podání, příp. o další součinnost.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podání lze učinit elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

02.12.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Překlad (translations)

Akce v regionu

Aktuální akce dle výběru

Regionální informační portál

Finanční arbitr - info pro občany

Rychlý kontakt

Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno

Telefon/fax: 474 625 839

E-mail:  
uradblatno@centrum.cz

ID adresa: 92haqxs

Starostka:
Iveta Rabasová Houfová

Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807

č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300

IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807

podrobný kontakt-klikni zde

Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17

Počítadlo návštěv

Návštěvnost:

ONLINE:4
DNES:239
TÝDEN:646
CELKEM:1175004

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download