Obec Blatno
Blatno

* UPOZORNĚNÍ - PŘI JÍZDĚ V KATASTRU BLATNA JE V ZIMNÍM OBDOBÍ NUTNÉ MÍT V AUTĚ POVINNOU ZIMNÍ VÝBAVU (hlavně řetězy, lano, lopata)!

 

* SBÍRKA NA VARHANY...ADOPCE PÍŠŤAL ...obec-2/sbirka-na-varhany/

 

 

 

Zásilky do zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Zásilky do zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Obyčejné zásilky (psaní), opatřené poštovními známkami v příslušné hodnotě dle ceny služby, vložte do poštovní schránky označené informačním štítkem České pošty, s.p.

U přepážky pošty můžete podat bez předcházejícího celního řízení jen poštovní zásilky s obsahem, který nemá obchodní charakter (např. dárky).

V případě, že podáváte poštovní zásilku, u níž nebylo dosud provedeno celní řízení, zmocňujete tím poštu k tomu, aby jednala při celním řízení jako váš přímý zástupce.

Závazné informace o celních předpisech a vývozu zboží podávají zaměstnanci celní správy.

Česká pošta, s.p., neodpovídá za škody u věcí, jejichž dovoz je v zemi určení zakázán.

Do členských zemí Evropské unie a do některých dalších zemí (viz bod 30) není nutné poštovní zásilky celně projednávat nebo vyplňovat celní nálepky (prohlášky). Maximální hmotnost a maximální rozměry však nemohou být vyšší, než je u příslušné země v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Zahraniční podmínky" stanoveno.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Odesílatel poštovní zásilky nebo osoba odesílatelem pověřená.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Dodávání zásilek do zahraničí je zajišťováno na základě dohod se zahraničními poštovními operátory.

Možnosti a podmínky dodání do jednotlivých zemí se liší podle možností partnerů České pošty, s.p., a podle možností a omezení daných legislativou, technickými a přírodními podmínkami v té které zemi. Proto je nezbytné si vždy ověřit, zda je vámi požadovaná služba pro vámi zvolenou zemi poskytována, jaké jsou hmotnostní, rozměrové a další limity zásilek.

Informace naleznete v aktuálních "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Zahraniční podmínky" nebo v přehledech poštovních služeb České pošty, s.p., do zahraničí, které jsou k dispozici na internetových stránkách České pošty, s.p.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Po zjištění možností a požadavků ve věci podání vaší zásilky je třeba posoudit okolnosti týkající se celního řízení. Jako odesílatel totiž musíte upozornit celní úřady na obsah zásilky a na zboží podléhající celnímu řízení tím, že:

  • vyplníte podle předtisku, v jazyce a počtu uvedeném v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Zahraniční podmínky", celní nálepku nebo celní prohlášku, kterou obdržíte na pobočkách České pošty, s.p.,

  • popis obsahu uvedete co nejpodrobněji tak, aby celním úřadům v zemi určení poskytoval informace potřebné pro celní řízení.

Zásilky s obsahem jiného než obchodního charakteru, Cenné psaní a Cenný balík musíte nechat nejprve celně projednat na celním úřadu. Toto se nevztahuje na zásilky adresované do států uvedených v posledním bodě.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto situaci nelze řešit na žádném jiném úřadu, pouze na pobočkách České pošty, s.p., nebo u pověřeného pracovníka České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na poště předložte:

  • zásilku s adresou adresáta a odesílatele,

  • vyplněnou celní nálepku nebo celní prohlášku.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Standardní balík a Cenný balík musí být podán zároveň s poštovní průvodkou, kterou obdržíte na pobočkách České pošty, s.p.

Doporučené psaní a Cenné psaní musí být podáno zároveň s podacím lístkem nebo poštovním podacím archem, který získáte na pobočkách České pošty, s.p., nebo na internetových stránkách České pošty, s.p.

Oba tiskopisy ve formátu Word je možné vyplnit, vytisknout a použít.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Ceny za služby jsou uvedeny v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceník".

Cenu služby je možné uhradit v hotovosti, platební kartou (seznam pošt, na kterých lze platit platební kartou, je uveden na internetových stránkách České pošty, s.p.), příp. pomocí poštovních známek, je-li služba osvobozena od DPH.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podání poštovní zásilky se vyřizuje na počkání.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

  • Česká pošta, s.p. - v případě, že zásilka nebyla předem celně projednána.

  • Orgány dotčené při celním řízení.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Překlad (translations)

Akce v regionu

Aktuální akce dle výběru

Regionální informační portál

Finanční arbitr - info pro občany

Rychlý kontakt

Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno

Telefon/fax: 474 625 839

E-mail:  
uradblatno@centrum.cz

ID adresa: 92haqxs

Starostka:
Iveta Rabasová Houfová

Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807

č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300

IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807

podrobný kontakt-klikni zde

Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17

Počítadlo návštěv

Návštěvnost:

ONLINE:3
DNES:163
TÝDEN:452
CELKEM:1100667

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download