VEŘEJNÁ SBÍRKA NA BLATENSKÉ VARHANY
Transparentní účet, kam je možné přispívat č. 123-7809620257/0100.
V současné době pracujeme na spuštění tzv. "Adopce píšťal". Dárci si tak budou moci vybrat jednu nebo více píšťal, podle hodnoty svého příspěvku, podle tónů, které si sami vyberou. Až dojdeme do cíle, tedy až budou varhany navráceny na své místo a bude možné uspořádat koncert, bude ten první určen právě všem mecenášům, kteří záchranu varhan podpořili. Děkujeme všem přispěvatelům!
Zánik silničního vozidla
Tato situace se týká registrace vozidla a jeho provozování, příp. nakládání s ním.
K zániku vozidla dochází, pokud vlastník vozidla nechce dále vozidlo provozovat a předá je provozovateli zařízení ke sběru autovraků, nebo pokud bylo vozidlo zničeno (za zničení se nepovažuje rozebrání vozidla).
Oprávněnou osobou k jednání je obecně fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako vlastník vozidla.
Jednat může i osoba zmocněná písemně vlastníkem vozidla.
Splnění všech požadovaných náležitostí v souladu s § 13 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, ve znění pozdějších předpisů.
Podáním písemné žádosti o zápis zániku vozidla na příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností (ORP) v místě aktuálního pobytu nebo sídla provozovatele.
Obraťte se na obecní úřad obce s rozšířenou působností, v jehož územním obvodu má provozovatel motorového nebo přípojného vozidla bydliště nebo místo podnikání, liší-li se od bydliště, nebo sídlo; v Praze na Magistrát hlavního města Prahy.
Na úřadě předložte:
doklad totožnosti v originále (občanský průkaz, pas),
originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku (u firemních vozidel),
technický průkaz vozidla,
doklad o ekologické likvidaci vozidla, vydaný oprávněnou osobou, popř. doklad potvrzující zničení vozidla.
Předložení dokladu o pojištění vozidla se nepožaduje.
Odevzdejte:
osvědčení o registraci vozidla a
tabulky registrační značky.
Formulář - "Žádost o vyřazení silničního vozidla z provozu a zápis zániku silničního vozidla" je k dispozici na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo na internetových stránkách Ministerstva dopravy.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Žádost o zápis zániku vozidla je možné vyřídit na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.
Dalším účastníkem může být zmocněnec (s plnou mocí k provedení úkonu) nebo leasingová společnost.
Požádat o zápis zániku vozidla musí vlastník vozidla nejpozději do 10 dnů ode dne, kdy došlo ke skutečnosti uvedené v bodě 04.
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
11.05.2015
Bez časového omezení.
Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno
Telefon/fax: 474 625 839
E-mail:
uradblatno@centrum.cz
ID adresa: 92haqxs
Starostka:
Iveta Rabasová Houfová
Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807
č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300
IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807
Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17
Návštěvnost:
ONLINE:2
DNES:55
TÝDEN:55
CELKEM:979840
Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení: