VEŘEJNÁ SBÍRKA NA BLATENSKÉ VARHANY
Transparentní účet, kam je možné přispívat č. 123-7809620257/0100.
V současné době pracujeme na spuštění tzv. "Adopce píšťal". Dárci si tak budou moci vybrat jednu nebo více píšťal, podle hodnoty svého příspěvku, podle tónů, které si sami vyberou. Až dojdeme do cíle, tedy až budou varhany navráceny na své místo a bude možné uspořádat koncert, bude ten první určen právě všem mecenášům, kteří záchranu varhan podpořili. Děkujeme všem přispěvatelům!
Žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla
Tato situace se týká změny vlastníka vozidla po prodeji, darování, dědictví apod.
Oprávněnou osobou k jednání je obecně fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako dosavadní vlastník vozidla, nový vlastník a nový provozovatel u převodu vlastnického práva k vozidlu (např. prodej, darování).
Jednat může i osoba zmocněná písemně provozovatelem nebo vlastníkem vozidla; u přechodu vlastnického práva (např. dědictví) nový vlastník.
Společná žádost dosavadního a nového vlastníka (provozovatele, není-li totožný s dosavadním nebo s novým vlastníkem) a splnění všech požadovaných náležitostí.
Podáním písemné žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla na příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností (ORP) v místě aktuálního pobytu nebo sídla provozovatele.
Obraťte se na obecní úřad obce s rozšířenou působností, v jehož územním obvodu má provozovatel motorového nebo přípojného vozidla bydliště nebo místo podnikání, liší-li se od bydliště, nebo sídlo; v Praze na Magistrát hlavního města Prahy.
Je třeba předložit:
doklad totožnosti v originále (občanský průkaz, pas),
doklady a dokumenty stanovené v § 8 odst. 4 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, ve znění pozdějších předpisů:
technický průkaz vozidla,
osvědčení o registraci vozidla,
zelenou kartu,
protokol o evidenční kontrole (ne starší 14 dnů).
U firemních vozidel předložte také originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku.
Formulář - "Žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla" je k dispozici na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo na internetových stránkách Ministerstva dopravy.
Správní poplatek činí - u motorového vozidla s nejméně 4 koly - 800 Kč (pol. 26 zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů); další poplatky jsou odvislé od počtu kol vozidla.
Žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla je možné vyřídit na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.
Dalším účastníkem může být zmocněnec (s plnou mocí k provedení úkonu) nebo leasingová společnost.
Žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne:
převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu, nebo
přechodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu nebo nabytí právní moci rozhodnutí soudu v dědickém řízení.
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
11.05.2015
Bez časového omezení.
Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno
Telefon/fax: 474 625 839
E-mail:
uradblatno@centrum.cz
ID adresa: 92haqxs
Starostka:
Iveta Rabasová Houfová
Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807
č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300
IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807
Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:55
TÝDEN:55
CELKEM:979840
Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení: