Obec Blatno
Blatno

Obyvytelé a návštěvníci obce Blatno vybrali v sobotu 26.6.2021 v rámci kulturní akce na pomoc obci postižené přírodními živly  46 tisíc korun! Peníze jsme předali 28.6.2021 obci Blatno u Loun. Díky všem kdo přispěli!!!

Prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku

3. Pojmenování (název) životní situace

Prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku

4. Základní informace k životní situaci

Na základě podnětu, z moci úřední nebo z podnětu Akademie věd České republiky vydá Ministerstvo kultury rozhodnutí o prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Podnět k vedení řízení může podat kterákoli fyzická nebo právnická osoba.
Podnět na prohlášení archeologického nálezu za kulturní památku podává výlučně Akademie věd České republiky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Předmětem řízení je zkoumání skutečnosti, zda věc nebo stavba splňuje kritéria dle § 2 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Písemný podnět (včetně příloh) můžete podat sami nebo ve spolupráci s příslušným orgánem státní památkové péče a s Národním památkovým ústavem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat:

  • Pro věci nemovité a stavby - název, označení a druh věci nebo stavby, v případě souboru věcí názvy jednotlivých částí souboru, umístění věci nebo stavby (kraj, okres, obec, čtvrť nebo část obce, ulice, číslo popisné, číslo orientační, jsou-li tato čísla přidělena, název katastrálního území, parcelní číslo pozemku), uvedení vlastníka, případně spoluvlastníků věci nebo stavby s jejich úplnou adresou, popis věci nebo stavby, její současný stav a využití, aktuální fotodokumentaci věci nebo stavby.
  • Pro věci movité - název, označení a druh věci, v případě souboru věcí názvy jednotlivých částí souboru, přesné určení umístění věci, uvedení vlastníka, případně spoluvlastníků věci s jejich úplnou adresou, popis věci, její rozměry, materiál, technika apod., její současný stav, popřípadě způsob využití, aktuální fotodokumentaci věci.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Podání je možné učinit samostatně nebo ve spolupráci s příslušným orgánem státní památkové péče (krajským úřadem, obecním úřadem obce s rozšířenou působností) a s Národním památkovým ústavem.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Podatel může být Ministerstvem kultury požádán o doplnění podání, příp. o další součinnost.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podání lze učinit elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

02.12.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Překlad (translations)

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Akce v regionu

Mikroregion Sebastian

Aktuální akce dle výběru

Regionální informační portál

Finanční arbitr - info pro občany

Rychlý kontakt

Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno

Telefon/fax: 474 625 839

E-mail:  
uradblatno@centrum.cz

ID adresa: 92haqxs

Starostka:
Iveta Rabasová Houfová

Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807

č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300

IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807

podrobný kontakt-klikni zde

Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17

Počítadlo návštěv

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 207
TÝDEN: 207
CELKEM: 793481