VEŘEJNÁ SBÍRKA NA BLATENSKÉ VARHANY
Transparentní účet, kam je možné přispívat č. 123-7809620257/0100.
V současné době pracujeme na spuštění tzv. "Adopce píšťal". Dárci si tak budou moci vybrat jednu nebo více píšťal, podle hodnoty svého příspěvku, podle tónů, které si sami vyberou. Až dojdeme do cíle, tedy až budou varhany navráceny na své místo a bude možné uspořádat koncert, bude ten první určen právě všem mecenášům, kteří záchranu varhan podpořili. Děkujeme všem přispěvatelům!
Přidělení registrační značky vozidla a vydání technického průkazu vozidla - v případě jejich ztráty, poškození nebo odcizení
Tato situace se týká registrace vozidla a jeho provozování, příp. nakládání s ním.
Oprávněnou osobou k jednání je obecně fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako provozovatel nebo vlastník vozidla.
Jednat může i osoba zmocněná písemně provozovatelem nebo vlastníkem vozidla.
Ztrátu, poškození nebo odcizení registrační značky nebo technického průkazu je vlastník nebo provozovatel vozidla povinen neprodleně oznámit obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností (ORP).
Podáním žádosti o vydání nového dokladu nebo tabulky s registrační značkou - s odůvodněním (např. z důvodu ztráty).
Obraťte se na obecní úřad obce s rozšířenou působností, příslušný dle trvalého bydliště, místa podnikání nebo sídla provozovatele motorového nebo přípojného vozidla; v Praze na Magistrát hlavního města Prahy.
Na úřadě předložte:
doklad totožnosti,
originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku (v případě firemních vozidel),
ohlášení věci na policii (v případě odcizení registrační značky nebo technického průkazu),
poškozené, příp. zbylé tabulky registrační značky,
osvědčení o registraci vozidla a technický průkaz, jsou-li k dispozici,
příp. listinu osvědčující oprávnění jednat jménem jiné osoby.
Formuláře - "Žádost o vydání nového dokladu k vozidlu" a "Žádost o vydání tabulky s registrační značkou" jsou k dispozici na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo na internetových stránkách Ministerstva dopravy.
Správní poplatky jsou stanoveny dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
Formu úhrady stanovuje příslušný úřad.
Žádost se zpravidla vyřizuje na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.
Dalším účastníkem může být zmocněnec (s plnou mocí k provedení úkonu).
Další činnosti nejsou stanoveny.
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
11.05.2015
Bez časového omezení.
Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno
Telefon/fax: 474 625 839
E-mail:
uradblatno@centrum.cz
ID adresa: 92haqxs
Starostka:
Iveta Rabasová Houfová
Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807
č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300
IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807
Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17
Návštěvnost:
ONLINE:4
DNES:59
TÝDEN:59
CELKEM:979844
Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení: