Obec Blatno
Blatno

VEŘEJNÁ SBÍRKA NA BLATENSKÉ VARHANY

Aktuálně je na účtu se začátkem září 2023 částka 138 tis. Kč! Děkujeme!

Transparentní účet, kam je možné přispívat -  123-7809620257/0100 (upozornění). Pokud potřebujete:
   - potvzení o daru
   - dárkový poukaz
napište na urad@obec-blatno.cz

Zde se můžete podívat na stav konta: https://www.kb.cz/cs/transparentni-ucty/123-7809620257

QR platba:

qr platba

Adopce píšťal spuštěny zde:

https://kvetnovskehudebnislavnosti.cz/sbirka-na-varhany

Link pro shlédnutí záznamů všech tří koncertů:

https://www.youtube.com/watch?v=b4xkaBj2Tug&list=PLYxcpDGfygmJxUzUHpJtR6-uAqRoLupgF&index=3

 

Doklad o ekologické likvidaci vozidla (potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků)

3. Pojmenování (název) životní situace

Doklad o ekologické likvidaci vozidla (potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků)

4. Základní informace k životní situaci

Tato situace se týká získání potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků, které je součástí nutných podkladů k trvalému vyřazení vozidla z registru vozidel.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Oprávněnou osobou k jednání je fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako provozovatel nebo vlastník vozidla.

Jednat může i osoba zmocněná písemně provozovatelem nebo vlastníkem vozidla.

Za právnickou osobu jedná statutární orgán nebo ten, kdo prokáže, že je oprávněn za ni jednat.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí dle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Každý, kdo se zbavuje autovraku, je povinen autovrak předat pouze osobám, které jsou provozovateli zařízení ke sběru, výkupu, zpracování, využívání nebo odstraňování autovraků (týká se to obecně všech autovraků ze všech vozidel, nejen z vozidel vybraných).

Tato povinnost se týká nejen vlastníků vozidel, ale i obcí, na které tato povinnost přechází v případě nemožnosti zjistit vlastníka vozidla.

Provozovatel zařízení ke sběru nebo výkupu autovraků při přejímce autovraku postupuje v souladu s provozním řádem tohoto zařízení a dále:

  • zkontroluje, zda autovrak neobsahuje další odpady, které nejsou součástí vozidla,
  • předá předávající osobě bezplatně písemné potvrzení o převzetí autovraku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

8. Na které instituci životní situaci řešit

Doklad o ekologické likvidaci vozidla získáte u zařízení ke sběru nebo zpracovatelského zařízení, které má povolení k nakládání s autovraky (povolení k nakládání s nebezpečnými odpady) a je oprávněno vystavit potvrzení o převzetí autovraku.
Informace o provozovatelích zařízení oprávněných vydávat potvrzení o převzetí autovraků můžete získat v databázi Ministerstva životního prostředí, případně na krajském úřadu (v Praze na Magistrátu hlavního města Prahy), který dává souhlas k provozu těchto zařízení, nebo na příslušných obecních úřadech obcí s rozšířenou působností, resp. magistrátech provádějících trvalé vyřazení vozidel z provozu.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Předložte:

  • doklad totožnosti v originále (občanský průkaz),
  • u firemních vozidel originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku,
  • technický průkaz vozidla (TP).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Náležitosti potvrzení o převzetí autovraku jsou stanoveny v příloze č. 3 vyhlášky č. 352/2008 Sb., o podrobnostech nakládání s autovraky, ve znění pozdějších předpisů.
(Pozn.: Zařízení ke sběru a zpracovatelské zařízení má vlastní předtištěné formuláře.)

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaši žádost je možné vyřídit na počkání.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce mohou být uděleny v souladu s § 69 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

"Obecní úřad uloží pokutu až do výše 20 000 Kč fyzické osobě, která není podnikatelem a dopustí se přestupku tím, že se zbaví autovraku v rozporu s tímto zákonem."

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.11.2010

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Překlad (translations)

Akce v regionu

Mikroregion Sebastian

Aktuální akce dle výběru

Regionální informační portál

Finanční arbitr - info pro občany

Rychlý kontakt

Adresa:
Obec Blatno, Blatno 1
430 01 Blatno

Telefon/fax: 474 625 839

E-mail:  
uradblatno@centrum.cz

ID adresa: 92haqxs

Starostka:
Iveta Rabasová Houfová

Portál zadavatele: www.profily-zadavatelu.cz/profil/00261807

č.ú: ČSOB a.s., Chomutov
109600739/0300

IČO: 00261 807
DIČ: CZ00261807

podrobný kontakt-klikni zde

Úřední hodiny:
Po: 8 – 12, 13 – 17
St: 8 – 12, 13 – 17

Počítadlo návštěv

Návštěvnost:

ONLINE:3
DNES:251
TÝDEN:993
CELKEM:1005691

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download